Musikkens Hus vil booste gæsteoplevelsen

22-02-2021
Derfor lanceres et nyt samarbejde med den nordjyske softwarevirksomhed GoodiePack
Foto: Musikkens Hus
Af Palle Bjørnstrup

Dette samarbejde skal være med til at løfte serviceoplevelsen for både koncertgæster og erhvervskunder i Musikkens Hus.
Der vil blive tale om VIP-oplevelser, pausedrinks, eksklusive signeringer og meet-and-greets, som blot vil være nogle af de oplevelser man kan ekstra booke direkte via sin smartphone.
GoodiePack der de senere har specialiseret sig inden for højkvalitets hospitality-oplevelser i hotel- og eventbranchen, skal nu være med til at løfte gæsteoplevelsen for de musikglade nordjyder.

Event manager Jacob Høyer Filt Juhl fortæller: ”Her i Musikkens Hus arbejder vi hele tiden målrettet på at skabe den bedst mulige helhedsoplevelse for vores gæster, og den tvungne nedlukning har således givet anledning til at se på de muligheder, vi trods alt har for at forbedre vores servicetilbud yderligere. Her giver samarbejdet med GoodiePack mulighed for at tilføre ekstra værdi til vore kunder.
Ligeledes er vi i gang med at udvikle et splinternyt loungeområde, hvor gæster kan nyde forfriskninger fra lokale leverandører af ypperste kvalitet i pauserne, hvilket også bliver muligt at bestille via mobilen”.

Sales manager i Musikkens Hus Cathrine B. Kallehauge siger: ”Vi modtog i november 2020 som det første danske koncerthus, den prestigefyldte certificering DGNB i guld, der anses som en af de mest omfattende bæredygtighedscertificeringer. Det forpligter os til at tage ansvar og implementere bæredygtige tiltag, hvor det er muligt. GoodPack-løsningen giver mulighed for at formidle praktiske informationer vedrørende alt fra program til oplægsholdere og deltagere digitalt og reducerer således også konferencernes miljømæssige aftryk”.

Alt i alt handler det om flere spændende muligheder til gæsterne i Musikkens Hus, og dermed endnu flere spændende oplevelser, når man gæster huset.



Kommentarer